2.1 Gleznas veidošana
Autore savu prakstiskās daļas darbu veidoja savienojot divus punktus apvijot diegu ap naglām, tā veidā veidojās izteiktāks 3D efekts. (skat. 27. att)
Darba galvenā iecere bija veidot tetraptihu – darbu no 4 daļām, kurās izmanto vienādu krāsu salikumu. Kompozīcija varētu simbolizēt mainīgos laika ritmus. Tetraptiha izkārtojumu varētu mainīt atbilstoši gadalaikiem. Mainot kompozīcijas centrā esošo krāsu, mainās vispārējs noskaņojums. Piemēram: balts – ziema, zils- vasara, rozā- pavasaris, zaļš – rudens.
Darbs uztverams subjektīvi, katram indivīdam ir citādāka krāsu un formas uztvere. Autoram šis darbs simbolizē pamatelementus, kuri asociējas ar dabas daudzveidību un savstarpēju mijiedarbību.
Autore gleznu veidoja no četriem 30x30 ar kanvas audumu pārstieptiem rāmīšiem, veidojot mozaīku. Darba izstrādes process no sākuma līdz gala produktam ir aptuveni 54h (astronomiskās). Mākslas darba materiāliem iztērēts 20.64 eur.
Savienojot divus punktus (naglas) tos apvijot ar diegu veidojas zīmējums (skat. 27., 28. att.) Darbu iespējams variēt vairāk kā 24 kompozīcijās, kas garantē iespējamo tetraptiha pielietojumu daudzveidību, atkarībā no noskaņojuma, interjera, gadalaika un individuālo gaumi.
…