Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502095
 
Evaluation:
Published: 31.05.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Datu nozīme
• Digitālais mārketings ir populārs, jo tagad ir iespēja vākt lielu datu apjomu, kas rada iespēju
vieglāk un precīzāk izzināt mērķauditoriju
• Izmantojot dažādus rīkus un izsekošanas iespējas, var izveidot savu datu analīzi, lai noteiktu,
kādās platformās koncentrēt uzmanību, kad un kādu saturu izvietot, un radītu personalizētāku
pieredzi katram klientam
Dažas mārketinga stratēģijas datu vākšanai:
• Tīmekļa analīze (Web analytics)
• Piemēram, Google Analytics – nosaka klienta demogrāfiskos datus, vietnes, kuras
apmeklēja visvairāk, cik ilgi uzturējās katrā vietnē, kur atrada šo vietni utt.
• Sociālo mediju dati (Social media data);
• Analīzi iespējams veikt savā platformā + padziļināta analīze ar trešo pušu analīzes
programmatūru (Hootsuite, Sprout Social)…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1398115
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register