Djūija viedoklis par mīnusiem macību pieejās.
Dogmātiska mācību pieeja, teorijas iekalšana, prakses neizmantošana.
Skolotāju labprātība akceptēt jebkuru metodi vai plānu neizvērtējot to lietderība.
Bezieruna pakļaušanās skolu administrācijai to likumiem, noteikumiem, aizmirstot par savu aicinājumu.
Nespēja adoptēties jaunām mācību metodēm.
Ko skolotajiem nevajadzētu darīt?
Nevajadzētu radīt noteiktus paradumus.
Nevajadzētu uzspiest savu viedokli vai idejas .
Disciplīnai skolās nevajadzētu rasties tikai un vienīgi no skolotāja, bet galvenokārt no skolas kā vesaluma.
Uzskatīt ka skola ir skolēnu mācīšanās iestāde. Pats skolēns pasīvs, bet skolotājs pasīvs.
Bunera mācīšanās instrukcija
Uzņēmība macīties:
Svarīgi motivēt skolēna vēlmi mācīties, radīt interesi. Uzskata, ka skolotāja mērķis ir virzīt un motivēt skolenu spontānos pētijumus.
Zināšanu struktūra:
Skolniekam bez liekas piepūles ir jāspēj ievākt informāciju, kurai jābūt viegli saprotamā formā.
Reprezentēšanas paņemieni:
Portretu metode-Mācību metodēs tiek lietotas bildes un šabloni.
Simbolu metode-Skolēnam māca domat abstrakti.
…