Veicināšana
Patērētājs nezinās par produktu, ja uzņēmums nekomunicēs.
Kompānijas, kas tērē naudu mārketingam krīzes laika, rada labākus rezultātus gan uzreiz, gan arī pēc krīzes.
Tomēr ASV pētījums radīja, ka krīzes laikā ļoti daudzi uzņēmumi nācies samazināja budžetu mārketinga komunikācijām.
Krīzes laikā, par svarīgāko mediju reklāmai var kļūt Internets.
Pepsi 2011 gadā atteicas no TV reklāmas Super Bowl laikā un tajā vietā atvēlēja 20 miljonus dolāru reklāmai sociālajos tīklos.
Vieta
Ar Interneta palīdzību, patērētājiem ir iespēja iegādāties produktus no mājām un atliek tikai sagaidīt to piegādi.
Pēc Forrester Research datiem, patērētājiem iegādājoties produktus Internētā vissvarīgākais ir piegādes izmaksas.
Internets padara iepirkšanas procesu par globālo, patērētājs var iegādāties preces no uzņēmumiem visās pasaules malās.
Patērētāji mazāk laika pavada veikalos, tāpēc pārdevējiem ir pēc iespējas efektīvāk jāizmanto šo laiku.
Marketing During a Recession - Brittaney Kessler
…