Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:243530
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.08.2016.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3. Svarīgākie izgudrojumi:
Iekšdedzes dzinēju vēsture aizsākās 19. gs. sešdesmitajos gados un turpinās arī šodien. Pirmo iekšdedzes dzinēju izveidoja pašmācības ceļā zinības apguvušais francūzis Žans Etjēns Lenuārs. Viņš uzbūvēja divtaktu motoru, kuru darbināja ielu apgaismojuma laternām domātā deggāze. Atšķirībā no tvaika dzinēja, kurā karsto tvaiku iegūst ārpus cilindra un tikai pēc tam tas, ieplūstot cilindrā, bīda virzuli, Lenuāra motorā siltums radās iekšā pašā cilindrā. Arī aizdedzināt degvielu ar elektrisko dzirksteli pirmais iedomājās Lenuārs. Neraugoties uz ļoti mazo lietderības koeficentu, kas bija tikai daži procenti, motorus labprāt pirka. Toties Nikolausu Otto uzskata par pirmo kurš iedomājies, ka dzinēja jaudu un lietderības koeficentu varētu palielināt, ja degmaisījumu pirms tā aizdedzināšanas cilindrā iepriekš stipri saspiestu.
Tvaika lokomotīve un tvaikonis – 1804.gadā tika uzbūvēta pirmā tvaika lokomotīve kuru izgudroja Ričards Trevitiks un 1807.gadā – tvaikonis kuru izgudroja Roberts Fultons.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1355000
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register