Secinājumi
Uzņēmuma galvenā problēma ir klientu un apkalpojošā personāla pieaugošā neapmierinātība ar veikalu sistēmas darbību. Neapmierinātības cēloņi ir garās rindas A/S „Diāna” veikalos, neprognozējams atsevišķu produktu trūkums viena veikala robežās, pārdevēju nekompetence, to noslogojums, nestrādājošās kases, iespējamā reputācijas samazināšanās un potenciālais klientu, ieņēmumu un peļņas zaudējums.
Pat pēc ļoti pesimistiskiem aprēķiniem jaunajā sistēmā veikto pirkumu apgrozījumam vajadzētu palielināt A/S „Diāna” apgrozījumu par apmēram 1,2%.
Šī inovācija nozīmētu pilnīgi jauna un Latvijā unikāla pakalpojuma piedāvāšanu klientiem.
Idejas vērtība - tiek palielināta pircēju ērtība un izlīdzināta uzņēmuma darbinieku noslodze dienas gaitā. Uzņēmumā uzlabojas informācijas aprite un turpmāko darbību plānošanas iespējas.
Pēc finanšu plūsmas aprēķiniem ieviestā inovācija uzņēmumam ir veiksmīga un sāk atmaksāties 2010.gada augustā, bet 2012.gada beigās peļņa sasniedz vairāk kā 1 milj.latu.
Inovācijai ir milzīga nozīme konkurētspējas uzlabošanā.
Priekšlikumi
Riska uzņemšanās kā pieļaujama uzņēmuma darbības sastāvdaļa.
Vadības atbalsts darbinieku izstrādātām idejām.
Investīciju ieguldīšana pētniecībā un attīstībā.
Darba rezultātu efektivitātes izvērtējums.
Radošā pieeja risinājumiem kā ikdienas sastāvdaļa.
Domāšanā – no „problēmas” uz „izaicinājumu”.
…