Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142212
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Integrēto mācību saturs
Sasniedzamais rezultātu var izvērtēt arī pēc domāšanas un mācīšanās dziļuma - Kādas darbības, kognitīvais process no bērna tiek prasīts kā sasniedzamais rezultāts?
Visbiežāk pielietotās taksonomijas /klasifikācijas shēmas/, lai izvērtētu mācību procesa kognitīvo un metakognitīvo dziļumu ir Blūma taksonomija vai SOLO taksonomija, kuru nolūks ir skaidri definēt un nošķirt dažāda veida sasniedzamos rezultātus bērnam.
0- Skolotājs nedara zināmu nodarbības sasniedzamo rezultātu vai tas notiek formāli, bērniem nesaprotami.
1- Skolotājs izvirza labi noformulētu mērķi, bet nepārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
2- Skolotājs izvirza mērķi bērniem saprotamā valodā un pārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
3- Skolotājs izvirza mērķi un skaidrus snieguma kritērijus, pārliecinās, vai bērniem tas ir saprotams.
4- Bērni iesaistās mērķu formulēšanā, precizēšanā, koriģēšanā.

Integrēto mācību saturs
Sasniedzamā rezultāta dziļums, balstoties Blūma taksonomijas principos:
Atceras - vai bērni var atkārtot informāciju?
Saprot – vai bērni var saviem vārdiem paskaidrot jēdzienus un idejas?
Pielieto – vai bērni var lietot informāciju jaunā kontekstā?
Analizē – vai bērni var aprakstīt/demonstrēt atšķirības starp jēdzieniem?
Izvērtē – vai bērni var pamatot viedokli par/ pieņemt lēmumus?
Rada – vai bērni var radīt jaunu produktu/ konstruēt zināšanas?

Integrēto mācību saturs
Bērna kognitīvās darbības dziļuma mērīšana var tikt veikta, izmantojot SOLO taksononomiju (structure of observed learning outcomes) (Biggs & Collis, 1982), kas atspoguļo bērna integrētās darbības dziļumu, t.i., par cik elementiem un attiecībām starp elementiem bērnam ir jādomā, lai atrisinātu kādu uzdevumu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register