Secinājumi
Kosmētikas interneta veikalam «MADARA» ir daudz plašāka informācija par pašu uzņēmumu nekā kosmētikas interneta veikalam «BELLA»;
Kosmētikas interneta veikalam «BELLA» ir ļoti maz informācijas par pašu uzņēmumu;
Kosmētikas interneta veikals «BELLA» nav tik zināms kā kosmētikas interneta veikals «MADARA»;
Klientus interesējošā informācija kā, piemēram, preču piegāde un preču atgriešana kosmētikas interneta veikala «MADARA» mājas lapā ir grūti atrodama un ar maziem burtiņiem;
Kaut kosmētikas interneta veikala «MADARA» mājas lapā esošā informācija par preču piegādi un preču atgriešanu
klientam ir grūti atrodma un ir ar maziem burtiņiem, tā ir plaša un klientiem ļoti saprotama, ir arī aprakstīts kā atgriest bojātu preci;
Kaut kosmētikas interneta veikala «BELLA» mājas lapā esošā informācija par preču piegādi un preču atgriešanu ir viegli atrodama, tās ir ļoti maz;
Kosmētikas interneta veikals «MADARA» piedāvā preču piegādi bezmaksas, neskatoties uz pasūtījuma lielumu, bet interneta veikalā «BELLA»
…