Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:204196
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kompetence (competens) nozīmē lietpratību, plašas zināšanas kādā jomā, jautājumā, darbības sfērā. Kompetence ir gatavība darbībai, subjekta izziņas vajadzība; personības attīstības veseluma procesuāls, integrējošs rādītājs, individuāli psiholoģiska, sociāla kvalitāte, spējas, kas nodrošina sekmīgu darbības veikšanu; arī amatpersonu pilnvaru apjoms, to izpildes pārzināšana.
Saskarsmes struktūrvienība
Interaktīvā – saskarsmes partneru mijiedarbība
Komunikatīvā – apmainās ar informāciju
Perceptīvā – saskarsmes partneru savstarpējā uztvere

Komunikatīvā – ir saziņa, jūtu, domu informācijas sniegšana. Efektivitāte atkarīga no kompetences. Komunikēšanās prasmes raksturo kultūra, pilsoniskais briedums, spriestspēja.
Interaktīvā – cilvēks, sadarbība, organizācija. Pamatojas uz starppersonu sadarbību, darbības organizāciju (kooperācija, sacensība, konkurence)
Perceptīvā – savstarpējā uztvere, kurā veidojas priekšstats par otru cilvēku. Veidojas tēls par cilvēku, uzvedību, interpretācija
identifikācija
refleksija, cilvēka pašizziņa, spoguļattēla veidošana
empātija , spēja iejusties, iedarboties, līdzdarboties procesā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1229885
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register