1.slaids
2.slaids - Globalizācija ir mūsdienu pasaules attīstības process, kuram raksturīgs visu sfēru – ekonomiskās, sociālās, politiskās, ekoloģiskās, tehnoloģiskās u.c. - mijiedarbība un nacionālo mērogu pāraugšana.
3.slaids - Kultūras globalizācija ir tradīciju, modes, uzvedības, stereotipu un dzīvesveida savstarpēja pārņemšana, masu kultūras un angļu valodas globālais raksturs.
4.slaids
5.slaids - Cilvēkiem vairāk pieejama informācija par dažādām kultūras parādībām. Tās tiek ātrāk izvērtētas un pārņemtas.
6.slaids - Masu kultūru, salīdzinot ar elitāro kultūru, ir vieglāk pārdot. Globālos tīklus vairāk izmanto masu kultūras piedāvātāji. Sabiedrība vairāk izmanto masu kultūru.
Masu kultūra – prese, internets, kino, tv, radio
7.slaids - Masu kultūras popularizēšana atkarīga no reklāmas. Ar laiku sabiedrība pierod, ka masu kultūras notikumi tiek reklamēti. Rodas situācija, kad kultūras pasākuma organizatoriem jāpiesaista lieli naudas līdzekļi, lai izveidotu sava pasākuma reklāmu un piesaistītu sabiedrības uzmanību.
8.slaids - Kultūras elementu radītājiem jādomā arī par to, lai viņa darbu iepazītu ne tikai viņa dzimtajā zemē, bet arī aiz tās robežām. Attiecīgi jāpievērš uzmanība tam, kā uzrunāt un ieinteresēt citu tautu pārstāvjus.
…