Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207484
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Par apkalpošanas kultūru ,tad, kā redzam attēlā, esmu izveidojusi tabulu!
Tirdzniecības darbinieku izskata vērtējams labi ir Rimi, toties Top un Mego veikalā, novērojamas vecas un caurumainas, netīras formas.
Attieksme pret pircēju – šo vērtēju pēc kasiera – sasveicināšanās, atvadām un summas nosaukšanu, tad Rimi bija nelaipnas pārdevējas, toties Mego un Top veikalos pārdevējas ir laipnas.
Sniegtās info atbilstība- Mego nepratta atbildēt uz jautājumiem, toties TOP veikals prata atbildēt, jo katrā produktu nodaļā strādā pārdevējs, kas pārzina savu nodaļu un preces.
Ar Rimi ir savādāk. Rimi veikalā ir nezinoši pārdevēji, jo tie strādā tikai pie kulinārijas, konditorejas un augļu nnodaļa, zālē pārdevēju nav, jo Rimi piekopj nakts kraušanas- zāles papildināšanas darbus.. Tas pats par pārdevēja zināšanu preču izvietojumam zālē, tie, kas strādā savās nodaļās, kas ir īstermiņa prece, augļi, konditoreja , kulinārija nepārzin un arī zālē nav neviena , kam pajautāt. Mego bija attieksmē – meklē pati, tur kaut kur ir!
Par valodu, tad mani kā klientu neapmierināja Mego.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register