Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:377462
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

"Latvijas Mobilais Telefons" izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī.
No uzņēmuma dibināšanas LMT veicis kapitālieguldījumus sakaru tīkla attīstībā vairāk nekā 250 miljonu latu apmērā, nodrošinot Latvijā plašāko mobilo sakaru tīkla pārklājumu – vairāk nekā 99% valsts teritorijas. LMT piedāvā viesabonēšanas iespējas vairāk nekā 170 valstīs. 2007. gada maijā Amigo priekšapmaksas pakalpojumu sniedzējs apvienojās ar LMT.
2002. gada janvārī LMT kā pirmais telekomunikāciju nozares uzņēmums Baltijā saņēma ISO 9001:2000 kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu, kas apliecina uzņēmuma atbilstību augstiem, starptautiski atzītiem vadības standartiem.
LMT šajos gados ne tikai sniedzis mobilo sakaru pakalpojumus, bet arī aktīvi iesaistīties Latvijas valsts attīstībā, veicot lielas nodokļu iemaksas valsts budžetā un atbalstot kultūras, sporta, izglītības un sociāli nozīmīgus projektus.
LMT aktīvi darbojas Latvijas Darba devēju konfederācijā, veicinot uzņēmējdarbības efektivitāti, nodarbinātības attīstību un labvēlīgu sociālo apstākļu radīšanu.

Vīzija
LMT saglabās un nostiprinās savu vadošo pozīciju Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgū, balstoties uz jauninājumiem, iniciatīvu un radošu garu.
Mērķi
Nodrošināt jaunu mobilo telekomunikāciju pakalpojumu izstrādi un ieviešanu, pamatojoties uz tirgus vajadzībām un pieprasījumu.
Nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem iespēju lietot augstas kvalitātes mobilo telekomunikāciju sakarus.
Palielināt LMT pakalpojumu lietotāju skaitu.
Nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu, motivējot darbiniekus strādāt efektīvi, veicinot darbinieku lojalitāti, kā arī paaugstinot darbinieku kvalifikāciju.
Paaugstināt LMT konkurētspēju, uzturot un pilnveidojot LMT kvalitātes vadības sistēmu atbilstoši LVS EN ISO 9001:2000 standarta prasībām.

LMT ir liels telekomunikācijas tīkls un kompānija var piedāvāt dažāda veida tarifus. Katram ir savas cenas un plaša sakaru izvēle. Kompānija garantē ne tikai zemas cenas, bet arī augstas kvalitātes sakarus un zonu visās valsts pilsētās.
- Reklāma ir nepieciešama , lai piesaistītu potenciālos lietotājus un piedāvātu plašākas iespējas jau esošajiem klientiem ar reklāmas palīdzību informējot mērķa auditoriju.
- LMT veicina preču realizācijas stimulēšanu, veicot reklāmas kampaņas, uzstādot plakātus, veidojot bukletus u.c. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register