Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919033
 
Evaluation:
Published: 14.09.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings – uzņēmējdarbība, kas saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie patērētāja
Tirgzinības – ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar preču sadales un maiņas jautājumiem.
Tirgus – visi preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji
Industriālais jeb ražotāju tirgus – šā tirgus dalībnieki ir uzņēmumi, organizācijas, kas preces un pakalpojumus pērk ražošanas procesam (citu preču un pakalpojumu ražošanai)
Starpnieku tirgus – tā dalībnieki ir organizācijas un indivīdi, kas preces un pakalpojumus pērk to tālākai pārdošanai un preces gūšanai
Valsts institūciju tirgus – preces un pakalpojumu pērk valsts organizācijas (komunālie dienesti, skolas, bērnudārzi utt.), lai ražoti citas preces un pakalpojumus vai patērētu tās, nodrošinot savu darbību.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register