Secinājumi:
Neskatoties uz to, ka interneta parādīšanās un tā popularizēšana samazināja pasta pakalpojumu popularitāti, Latvijas pasts turpinās attīstību saskaņā ar apstiprināto investīciju programmu 2005.-2008.gadam, šādi nostiprinot savas pozīcijas pasta pakalpojumu tirgū.
Galvenokārt cilvēki izmanto Latvijas pasts pakalpojumu reizi mēnesī, lai veiktu komunālo un citu maksājumu apmaksu, kaut arī ir apmierināti ar pasta nodaļu darbinieku apkalpošanu. Tātad ir jāplašina citu piedāvāto pakalpojumu izmantošanu klientu vidē.
Šobrīd sadarbībā ar citiem Latvijas uzņēmumiem tiek ieviest jauns pakalpojums Latvijas pasts nodaļas – daudzas bankas tiek parakstījušas sadarbības līgumus ar Latvijas pastu, lai ātrāk piesaistītu gan jaunus bankas lietotājus, gan arī jaunus pasta pakalpojumu izmantotājus.
Iepriekš minētais ir izdarīts pārsvarā lai uzlabotu Latvijas pasts pakalpojumu noietu, lai cilvēki vairākas reizes apmeklētu pasta nodaļas un izmantotu pasta pakalpojumus efektīvāk un sakarā ar to ienesīgāk tieši Latvijas pasts uzņēmumam.
Latvijas pasts sniedz cilvēkiem saziņas iespēju, informācijas gūšanas iespēju, sadabības iespēju, bez kuras mūsdienas pasaulē iztikt nevar neviens.
…