Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655915
 
Evaluation:
Published: 14.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Maģistra darba pētījuma objekts ir fotopreču un pakalpojumu uzņēmumi, pētījuma priekšmets – mārketinga kontrolinga izpēte.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt mārketinga kontrolingu un pilnveidot to izstrādāšanas stratēģijas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, nepieciešams:
Izpētīt kontrolinga zinātniskās koncepcijas un attīstību.
Noteikt stratēģiskā un operatīvā mārketinga kontrolinga būtību.
Izpētīt mārketinga kontroliera lomu un uzdevumus uzņēmumu darbībā.
Izpētīt kontrolinga informācijas sistēmu un izstrādāt mārketinga kontrolinga informācijas sistēmu.
Izstrādāt mārketinga darbības efektivitātes novērtēšanas rādītāju sistēmu.
Izstrādāt mārketinga kontrolinga sistēmas izveidošanas modeli.
Pielietot izstrādātās novitātes uzņēmumā, kas nodarbojas ar fotopreču un pakalpojumu tirdzniecību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register