Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754378
 
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga pētījumu būtība un nozīme uzņēmumā
Mārketinga izpēte saved kopā organizāciju ar tās tirgus vidi. Tā sevī ietver informācijas iedalīšanu, vākšanu, analīzi un interpretāciju, lai palīdzētu izprast vidi, atklāt problēmas un iespējas, attīstīt un virzīt mārketinga darbības. Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu apkopošana un analīze par visām mārketinga problēmām: cenu politiku, reklāmas efektivitāti, veiksmīgākiem sadales kanāliem u.c.
Pētījumu pamatjautājumi:
Kas pērk? (segmentēšana, mērķa auditorijas plānošana)
Ko pērk? (pirkumu raksturs, apjoms)
Kāpēc pērk? (pirkuma motīvi, pakalpojuma/ produkta nepieciešamība)
Kad pērk? (akciju laikā, sezonās u.tm.)
Kur pērk? (regulāri apmeklējumi, vietas).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register