Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427926
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pētījuma mērķis:
Noskaidrot kritērijus pēc kādiem sulas patērētājs izvēlas Guttas ražotās sulas un vai tās izvietojumam veikala plauktos jeb merčendaizingam ir ietekme uz potenciālo patērētāju.
Pētījuma metode
Tiek izmantota novērošanas pētījuma metode;
Novērošana tiek veikta galvenajos tirgus konkurentos, lielveikalos - RIMI un MAXIMA;
Novērošanas ilgums katrā lielveikalā ir aptuveni 30 min.
Par novērošanas objektiem tiek izvēlēti nejauši sulu pircēji.
Novērošana RIMI lielveikalā
(t/c “Spice”)
Merčendaizings:
Cido proporcionāli aizņem lielāko stenda daļu;
Guttas sulas stāv centrā, tas pievērš pircēju uzmanību;
Guttas sulu akcijas – izvietotas uz atsevišķiem stendiem, pa ceļam uz izeju, tās pievērš ļoti lielu uzmanību.
Pircēju novērošana:
Liela daļa cilvēku principiāli pērk Gutta akcijas produkciju, jo tā ir lētāka;
Ir cilvēki, kas ieraugot sevis meklēto sulu, piemēram-apelsīnu, daudz nedomājot paņem to, neskatoties uz sulas marku;
Daļa iegādājas konkrēto sulu marku-Gutta, Cido, Samba utt.;
Maza daļa cilvēku rūpīgi salīdzina cenas, koncentrācijas pakāpi sulās un ražotāju un tad izvēlas, kuru sulu pirkt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register