Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:625947
 
Evaluation:
Published: 15.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Četri interesantākie
Partizānu- orientējas uz idejas ģenerēšanu, to realizāciju, ieguldot maz finansu līdzekļu (jāgūst maksimāla peļņa, izmantojot minimālus resursus, ar tendenci patstāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus).
Smaržu- novērst traucējošu aromātu un radīt labvēlīgu, smaržīgu vidi, kas savukārt nodrošina lielāku preču un pakalpojumu pārdošanu un noietu tirdzniecības centros, bankās, kurpju veikalos, ceļojumu aģentūrās, frizētavās, restorānos, būvmateriālu veikalos un citur. Izmantotās smaržas turklāt uzlabo arī darba ražīgumu.
Viral- galvenais uzdevums ir nodot konkrētu ziņu tālāk, maksimāli daudz cilvēkiem, veidojot procesus, kas līdzīgi epidēmijai izplatās sabiedrība’un viedo zīmola atpazīstamību (izmantojot internetu, šī tehnika rezultātus sasniedz īpaši ātri un plaši)
Buzz- ideja ir panākt interesi, diskusijas, neizprati un pat baumas par to, kas tad īsti tiek reklamēts. Sastāv no 2-3 daļām. (piemēram, žurnāls „Lilit” ar savu reklāmu.
Reklāmas galvenā doma –
“Man ir cits!”....Žurnāls....)

Izvēlies 1 uzņēmumu un raksturo tā mārketingu:
Coca cola. Dzērienu Coca- cola izgudroja Atlantā (ASV), 1886.g. 8.maijā, Džons Stits Pembersons (farmaceits) un dzēriens tikai patentēts kā ārstniecisks līdzeklis „pret jebkādiem vciegliem nervu sistēmas traucējumiem” (jo tā sastāvā bija kokas lapo daļas, no kā iegūst kokaīnu).

Šobrīd Coca- cola ir vispopulārākais dzēriens pasaulē.

Pašlaik Coca- cola ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kuras ietvaros ražotājs dos iespēju 3 blogeriem apceļot 206 valstis.

Kas jādara?
„Šoreiz galvenais nav izvirzīt centrā zīmolu Coca-cola, bet gan izstāstīt stāstu, kas rada asociācijas ar prieku un līksmību, radot saikni arī ar zīmolu Coca Cola.”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register