Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844674
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Konversiāls mārketings
Izlaižot jaunu Lexus zīmolu, uzņēmums vēlējās iekarot daļu no Mercedes segmenta Amerikas tirgū un pārdot automašīnas ar lielu maržu.  Sākumā viņi tika uztverti kā neveiksmīgo Mercedes kopiju attēlotāji. Lai ieinteresētu vairāk augsta līmeņa zīmola fanu, Toyota samazināja vairāk budžeta modeļu dizainu un sāka rīkot vēl nebijušas akcijas, apmainoties ar jaunu Lexus pret lietotu Mercedes. Pateicoties tam, uzņēmums spēja palielināt mērķauditorijas interesi un stiprināt Lexus statusu klientu acīs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register