Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:436478
 
Evaluation:
Published: 11.09.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Kādi ir secinājumi?
Mūzika ir lielisks uzmanības piesaistīšanas veids, kas mūsu uzmanību produktam pievērš pat tad, kad vizuālo materiālu neredzam, un mudina to paskatīties;
Muzikālā atmosfēra ievērojami palielina cilvēku vēlmi uzturēties sabiedriskās vietās (veikalos, kafejnīcās, bāros utt.);
Mani muzikālās reklāmas piesaista daudz vairāk nekā cita veidu reklāmas;
Mūzika reklāmās un filmās var ietekmēt mūsu noskaņojumu, attieksmi pret konkrēto reklāmu vai filmu, kaitināt vai iepriecināt mūs, līdz ar to palielinot vai samazinot iespēju, ka mēs šo filmu skatīsimies vai produktu pirksim, līdz ar to ietekmējot tā veidotāja un ražotāja ienākumus no konkrētā produkta

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1325179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register