Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
Neuromārketings
File size:
1279 KB
ID number:

687247

 
Evaluation:
Published: 27.03.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Patērētāji nezin, ko viņi grib
Neuromārketings ir mārketinga disciplīna, kas analizē smadzeņu procesus, paļaujoties uz neurozinātni, lai zinātu cilvēku motivāciju, pieņemot lēmumus, un tādējādi izmantotu šo informāciju, lai veicinātu noteikta produkta iegādi.
Tradicionālā marketingā, lai izveidotu kādu produktu, svarīgi ir potenciālajiem klientiem jautāt: kas tieši ir tas, ko viņi grib? Taču cilvēki ne vienmēr var uz šo jautājumu atbildēt, jo paši klienti atbildi nezin. Tāpēc, lai labāk izprastu šīs vēlmes, tiek pielietoti neuromārketinga rīki, kas, pieņemot, ka atbilde uz šo jautājumu ir nederīga, izmanto dažādus rīkus, lai to izprastu fizioloģiskā un neiroloģiskā līmenī. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register