Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517922
 
Evaluation:
Published: 17.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori:
1)Ārējās vides faktori (ekonomiskie, politiskie, tehniskie, dabas).

Šie faktori netieši ietekmē pircēja rīcību. Darba alga ir kopējo ienākumu svarīga sastāvdaļa, reālo ienākumu summu ietekmē cenu līmenis, bet ienākumu un cenu izmaiņas tirgū izpaužas pircēja maksātspējā.

Uzņēmumā jau no tā pirmsākumiem noteikti augsti kvalitātes kritēriji gan izejvielām, gan gatavajai produkcijai. Spilvā visas izejvielas atbilstoši pārtikas kvalitātes prasībām vispirms tiek pārbaudītas laboratoriski. Pateicoties tehnoloģijas attīstībai, Spilva pilnveidoja arī izejvielu sensorās novērtēšanas sistēmu, lai atkārtoti saražotā produkta garšas, smaržas, krāsas un konsistences īpašības neatšķirtos no iepriekšējā.

2)Sociālie
PAI ir ideāls brokastu dzēriens, kas sniedz enerģiju jau no paša rīta.
PAI sulas ir ne tikai gardas, bet arī mazkaloriju. Ņemot vērā zemo kaloriju saturu, dabiskās sulas Pai ir veselīgs un gards papildinājums, ievērojot dažādas diētas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register