Teorētiskā daļa
Cilvēku vajadzības ir bezgalīgas, resursi to apmierināšanai – ierobežoti, tāpēc cilvēks izvēlēsies tās preces, kas spēs sagādāt vislielāko apmierinājumu viņa finanšu iespēju robežās.[1.,109]
Preces kvalitāte
Preces attīstības procesā ražotājs tai izvēlas tādu kvalitātes līmeni, kas varētu nostiprināt viņa pozīcijas mērķtirgū. Tāpēc kvalitāte ir viens no līdzekļiem cīņā par pircēju. [1.,131-132]
Iesaiņojums
Iesaiņojums pievērš pircēja uzmanību, rada lielu iespaidu par ražotāju. Katram uzņēmumam ir svarīgi izvēlēties savu preču zīmi, jo arī tā ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem.[1.,133]
Cena
Cenas nozīme uzņēmējdarbībā ir liela. No vienas puses – jebkurš indivīds, ģimene, uzņēmums un valsts kā pircējs vēlētos pēc iespējas zemākas cenas, bet, no otras puses, kā pārdevējs - pēc iespējas augstākas.[1.,139].…