Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:149471
 
Evaluation:
Published: 14.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Prakses pozitīvās un negatīvās puses
Iespēja novērot bērnus un pakāpeniski iesaistīties pedagoģiskajā procesā
Bērniem un praktikantam ir laiks adoptēties, lai veidotu tālāk labāku kontaktu
Negatīvās puses, manuprāt, nebija, bet bija daži trūkumi, tas bija saistīts ar bērnu vecumposma īpatnībām.
Bija reizes, kad nevis izdevās, tā ka tas iecerēts, jo bērni ir pārsteigumu pilni un ne vienmēr ir iespējams paredzēt viņu rīcību.

Personīgie secinājumi
Esmu pārliecinājusies, ka, strādājot praktiski, nevis notiek, kā tas ir rakstīts teorijas grāmatas.
Nav ne vienas formulas, kas būtu derīga visās situācijas, jo katru reizi problēmas un situācijas ir savādākās.
Pedagogam jābūt elastīgam, lai spētu būt bērniem gan draugs, gan padomdevējs, gan autoritāte.
Lai atrisinātu problēmas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1372458
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register