Secinājumi
•Uzņēmums darbojas veiksmīgi –ir pietiekošs noslogojums un ieņēmumi;
•Darbinieku prasmes un kvalifikācija ir augstā līmenī;
•Uzņēmums gūst lielu atzinību no viesnīcas viesiem;
•Uzņēmuma vadība pietiekami motivē savus darbiniekus;
•Viesnīca ir konkurētspējīga savā kategorijā;
•Nepietiekama uzmanība ir pievērsta darbinieku darba formu materiāliem;
•Personālā norisinās sociāli konflikti, kas rada problēmas;
•Nepietiekama uzmanība tiek pievērsta sanitārajiem apstākļiem viesu numuros;
•Ir nepietiekoši un nepietiekami efektīvi uzkopšanas resursi saimnieciskajā dienestā;
•Tiek izšķērdēti finanšu resursi;
•Viesnīca ir attīstības stadījā -lejupslīde netiek prognozēta.
Priekšlikumi
•Uzņēmuma vadībai vajadzētu nomainīt darbinieku esošās darba formas;
•Sodu sankciju ieviešana sakarā ar darbinieku sociālo uzvedību;
•Uzņēmuma vadībai vajadzētu kontrolēt numuru tīrīšanas metodes;
•Papildināt tīrīšanas līdzekļu klāstu –ieviešot ķīmiju grūti iztīrāmo netīrumu gadījumiem;
•Pārdomāt, kur tiek ieguldīti naudas līdzekļi;
•Noteikt vienotus darba standartus.…