Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860366
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Produktu pozīcija tirgū
Produktu pozīcija tirgū ir stabila produktu īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem. Preces pozīciju sāk nostiprināt jau ar tās pirmajiem soļiem tirgū, lai to izdarītu ir jāizpēta tirgus, jāizdomā uz kādu patērētāju prece tiek tendēta. Kādi ir ekonomiskie un sociālie faktori.
Produkta pozīciju nostiprināšana
Mērķauditorijas noteikšana - pareiza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti svarīga, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Apzinoties, kas tieši šo produktu pirks, uzņēmums varēs izvēlēties pareizo veidu, kā veidot reklāmu, un kurus medijus izvēlēties.
Klientu vēlmju izpratne - ja uzņēmums pārdod produktu, ir ļoti svarīgi zināt, ko cilvēks no šā produkta gaida. Piemēram, cilvēki, kas, pērkot automašīnu, vēlas sev prestižu, visticamāk izvēlēsies Mercedes, savukārt tie, kas vēlēsies drošību, iegādāsies Volvo.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register