Produkta īpatnības (raksturlielumi)
Produkta veids – pārtikas prece;
Produkta klasifikācija pēc pircēju rīcības – ikdienas pieprasījuma prece;
Pārbaudāmība – daļēja pārbaudāmība – pirms pirkšanas var skatīt derīguma termiņu. Pilnīgi pārbaudīt var nopērkot vienu no produktiem un nogaršojot.
Novērojamība – daļēja – var novērot tikai iepakojumu un sastāvu.
Efekta ātrums – pircējs apzinās labumu tā lietošanas laikā un vēl kādu laiku pēc ēšanas.
1.Produkta īpatnības (raksturlielumi)
Vienkāršība lietošanā – ļoti vienkārši lietojams, nav nepieciešamas nekādas papildu zināšanas, tik vien kā noturēt rokā karoti.
Salīdzināmās priekšrocības – izceļas ar lētāku cenu, dažādu piedāvātās produkcijas sortimentu (ar dažādām piedevām), izmēri un iesaiņojums.
Simboliskums – var radīt attieksmi pret tieši šo produkta marku. Cilvēks nevar īpaši lepoties ar to ka lieto tieši šo jogurtu nevis citu.…