Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595297
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Programmas mērķis
Programmas mērķis ir panākt vardarbīgu nodarījumu ģimenē skaita samazināšanos un piedāvāt kvalitatīvu palīdzību ģimenēm, kas ar to saskaras.
Vardarbība pret bērnu
emocionāla vardarbība
(bērna garīgo, dvēselisko vajadzību ignorēšana vai psiholoģiska ietekmēšana);
fiziska vardarbība
(bērna veselībai vai dzīvībai bīstama rīcība, kuras laikā pret bērnu tiek izmantots spēks);
seksuāla vardarbība
(bērna iesaistīšana seksuālās darbībās, kuras bērnam nav saprotamas un kurām viņš nepiekrīt);
pamešana novārtā
(nepietiekama uzmanība pret bērna veselības, izglītības, vides, uztura un emocionālajām vajadzībām).
Vardarbība skolās
Tas, ko mēs ikdienā saucam par apcelšanu, pāri darīšanu, atstumšanu, pazemošanu, zinātniskā terminā tiek dēvēts par vienaudžu savstarpējo vardarbību, vai arī no angļu valodas pārņemtā vārdā - par mobingu.
Vardarbība skolās ir izplatīta problēma, jo bērni lieto tos pašus uzvedības modeļus, ko vecāki. Īpaši pusaudžu vecumā nepieciešama palīdzība, lai apgūtu uz sadarbību un savstarpēju izpratni un cieņu balstītas stratēģijas gan agresijas izpausmēm, gan pašaizsardzībai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1126130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register