Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:276453
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēc „TNS Latvija” datiem, radio tirgus Latvijā aizņem aptuveni 11% no kopējā mediju reklāmas tirgus, kas joprojām ir diezgan liels procents, salīdzinot ar Eiropas un ASV rādītājiem, kur šis skaitlis svārstās no 6% līdz 8%. Apgrozījuma dati par 2007. gada pirmajiem mēnešiem liek secināt, ka arī 2007. gadā radio reklāma no savām pozīcijām neatkāpsies un pat, iespējams, nostiprinās tās.
Kā liecina radio auditorijas pētījuma rezultāti 2007. gada vasarā, salīdzinot ar 2007. gada pavasara periodu, nedaudz samazinājusies radio klausītāju aktivitāte.
2007. gada vasarā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 78 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 59 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register