Informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču zīmes un firmas zīmes.
Tas ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību.
Priekšrocības reklāmai avīzēs:
Operativitāte;
Laba ietekme uz lokāliem tirgiem;
Augsts uzticēšanas līmenis;
Daudz lietotāju;
Augsta iespēja izvelēties kādu no specializētiem izdevumiem;
Elastīgums;
Var efektīvi kombinēt reklāmu ar citiem komunikācijas veidiem .
Trūkumi reklāmai avīzēs:
Īss dzīvescikls
Zema produkcijas attēlu kvalitāte
Zema reprodukcijas kvalitāte
Maz sekundāro lasītāju
Daudz konkurentu
Diezgan dārga.…