Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:912894
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Reklāma ir visplašāk izmantotais mārketinga komunikācijas instruments, jo tā spēj aptver plašu, specifisku auditoriju vienlaicīgi, parādot produkta, pakalpojuma vai organizācijas galvenās pozitīvās īpašības un pārliecinot lielu daļu patērētāju.
UCB reklāmas vairāk uzsver Benetton Group darbinieku nostāju dažādos globālos jautājumos, nevis parāda produktu vai paša uzņēmuma iezīmes, tādejādi attālinot UCB produktus no „tirdzniecības pasaules” – tas arī ir efektīvs veids kā pievērst patērētāju uzmanību, jo UCB zīmols vienalga netiek aizmirsts un tas tiek iekļauts arī reklāmās.

Secinājumi
Lai arī patērētājus interesē ar ko saistās reklāmas fotogrāfijas, un tās piesaista viņu uzmanību, tomēr „reklāmas stāsts” viņiem bez paskaidrojuma nav īsti saprotams (56,02% respondentu).
Pētīto reklāmas kampaņu vēstījums lielākajā daļā ir izsecināms, jo pat tie, kas šīs reklāmas nav redzējuši spēj gandrīz pilnībā vai daļēji noteikt, kas ar tām tiek pateikts, atbalstīts vai veicināts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1235824
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register