Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:257772
 
Evaluation:
Published: 26.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

3.REKLĀMAS IETEKME UZ PATĒRĒTĀJU
Veicot pētījumu par reklāmas ietekmi uz dažāda vecuma cilvēkiem, nonācām pie secinājuma, ka reklāmas nepatīk un traucē gan jauniem, gan arī veciem cilvēkiem, bet tomēr ļoti lielu ļaužu skaitu tās ietekmē, lai kā viņi apgalvotu pretējo.

Reklāma tiek radīta, lai ietekmētu cilvēku domas un jūtas, patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus. Bieži vien cilvēks iegādājas preces, kuras viņam nemaz nav nepieciešamas. Tas notiek tāpēc, ka reklāma spēj iedvest cilvēkā pārliecību par to, ka viņam reklamētā prece ir vajadzīga.
Mūsdienās reklāma visvairāk ieinteresē un piesaista tieši sieviešu uzmanību, jo viņas ir atbildīgas par mājsaimniecību un ikdienas pirkumu veikšanu. Sievietes par noderīgākiem uzskata tos mārketinga komunikāciju veidus, kas ļauj viņām ilgāk iedziļināties piedāvājumā, un, iespējams, veikt savstarpējo piedāvājumu salīdzinājumu - tie ir katalogi, tiešā pasta sūtījumi, reklāmas avīzēs un žurnāli. Savukārt vīrieši biežāk nekā sievietes novērtē vides reklāmu lietderīgumu – reklāmas uz sabiedriskā transporta līdzekļiem, uz ēku fasādēm, uz plakātiem ielās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1339514
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register