Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:289374
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi
Aptauju veidoju interneta mājas lapā www.visidati.lv un aptaujāju 50 cilvēkus, lai noskaidrotu to viedokli par reklāmu.
No 50 aptaujas veicējiem 28 veicēji ir Siguldas iedzīvotāji, 16 aptaujas veicēji ir Rīgas iedzīvotāji un 6 aptaujas veicēji ir Rīgas rajona iedzīvotāji.
Balstoties uz aptauju rezultātiem, kur aptaujāju 50 dalībniekus vecumā no 16 gadiem līdz 23 gadiem, secināju, ka, lielākā daļa nepievērš uzmanību reklāmām, taču, ja skatās reklāmas, tad vispopulārākais reklāmas izplatīšanas veids izrādās, ka ir televīzija. Visbiežāk tiek ievērotas reklāmas, kurās reklamē preces, bet politiskās un pakalpojumu reklāmas, tiek ievērotas mazāk. Mūsdienās televīzijā lielākā daļa izlaiž reklāmas pauzes, jo reklāmas neinteresē, vai tās ir pārāk garas un atrod citu nodarbi reklāmas laikā. Secināju, ka reklāmas ar sižetu vairāk cilvēkiem paliek atmiņā, nekā reklāma, kurā vienmuļi un monotoni runā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1353251
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register