Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115276
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas trūkumi un pozitīvās puses
Reklāmu ietekme uz patērētāju mūsdienās ir ļoti liela.Tās speciālisti ir izstrādājuši ļoti ietekmīgu gan atklātas, gan slēptās reklāmas paņēmienus. Praksē patērētājs sastopas ar nemitīgu reklāmas ietekmi, reizēm pat uzbāzīgu.
1.Kaut arī liela daļa reklamētāji godīgi cenšas pārliecināt pircēju, jārēķinās, ka tiek reklamētas arī sliktas kvalitātes preces vai noklusētas negatīvas blakusparādības.Jebkura reklāma izceļ preces pozitīvās īpašības, bet noklusē negatīvās. Tādēļ saprātīgs pircējs nedrīkst paļauties emocijām.Jāprot konstruktīvi izvērtēt savas vajadzības un preces atbilstību tām.
2.Reklāma sekmē cenu pazemināšanos, jo augot pieprasijumam, samazinās ražošanas izmaksas, bet tajā pašā laikā reklāmas izmaksas sadārdzina preci, jo visu mārketinga pasākumuizmaksas ietilpst preces cenā.
3. Reklāmas pamazina masu informēšanas līdzekļus (prese, TV, avīzes) uzturēšanas izdevumus un nodrošina to pastāvēšanu, bet tajā paš’’a laikā masu informēšanas līdzekļi nekļūs atkārīgi no reklāmas pasūtītājiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register