Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:846492
 
Evaluation:
Published: 13.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Kampaņas vēstījumi
Cilvēks iepērkas, lai dzīvotu, nevis dzīvo, lai iepirktos.
Ērtā veikalā ietaupot laiku, pūles un naudu, cilvēkam atliek vairāk laika un spēka pamatvērtībām - priekam, mīlestībai utt.
Par visu padomāts!
Kvalitāte savā dziļākajā būtībā ir laika ekonomija.
Rekordi ir kā mazs caurums sienā, kur pēc laika būs plašas durvis. Rekords vienmēr ir tikai sākums.
Ja mēs reizēm nedarītu muļķības, nekas prātīgs vispār netiktu paveikts.

Secinājumi
Reklāmas kampaņa ir pievērsusi sev lielu uzmanību, tomēr rodas šaubas par to, vai tā ir radījusi vēlamo rezonansi;
Reklāmas tēls ir izvēlēts pareizi, tas šķiet draudzīgs un labvēlīgs;
Kampaņas mērķis tiešām tiek izpildīts, patērētājam tiek ne tikai pasniegta jauninājumu informācija mediju kanālos, bet arī piešķirta iespēja pārliecināties par to, apmeklējot “Maximas” lielveikalu tīklu;
Aģentūra “7 Guru” ir atzinusi to par vienu no labākajām reklāmām šoruden.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1374625
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register