Kampaņas mērķi
Mainīt stereotipu, ka pirms auto vadīšanas var nedaudz iedzert
Uzsvērt līdzcilvēku atbildību
Popularizēt drošu braukšanu
Informēt un izglītot cilvēkus
Emocionāli ietekmēt
Mainīt sabiedrības uztveri
Mērķa auditorija
Stereotipi, problēmas, ko risina
Stereotips, ka viena alkohola glāze (maza deva) nevar ietekmēt auto vadīšanas spējas
Līdzcilvēku ietekme, kas bieži pierunā šoferi uz vienu mēriņu (Teiciens: “Paņem ceļakāju!”)
Bieži vien sabiedriski pasākumi – balles - ir kā attaisnojums alkohola lietošanai un braukšanai dzērumā
Vēstījumi, ziņojumi, tēli
Ne vienmēr apspēlētā situācija risinās, kādā noteiktā vidē vai kādā noteiktā vecuma grupā. Dažāda vecuma, sociālo slāņu cilvēki
Mēģinājums identificēt plašu auditoriju ar šādas situācijas iespējamību
Arī neliels alkohola daudzums pirms sēšanās pie stūres var izraisīt letālas sekas
Vadmotīvs – “Beigta balle”.…