Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:542703
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Priekšlikumi
Lai palielinātu pārdošanas apjomus preču zīmes produktiem – ieteiktu izmantot vairāk degustāciju firmu pakalpojumus, kā arī informatīva rakstura materiālus veikalā par zīmola produktiem.
Pievērst lielāku uzmanību IT departamenta daļas darbībai, jo no šīs daļas ir atkarīgas preču cenu izmaiņas. Ļoti bieži mārketinga daļa ir izreklamējusi preci ar akcijas cenām, bet pircējam nav iespējas nopirkt preci par akcijas cenām, jo IT daļas darbinieki savlaicīgi nav nosūtījuši cenu izmaiņas veikaliem.
Ieteiktu Rimi hipermārketa veikalu tirdzniecības zālēs izvietot uzskatāmākas un pamanāmākas norādes par katru produktu grupas izvietojuma zonu, jo ļoti bieži cilvēki nespēj orientēties plašajā produktu izvietojumā.
 


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1329256
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register