Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509896
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Sociālais mārketings ir mārketinga veids, kas ietver sociālo programmu izstrādi, realizāciju un kontroli, kas kopumā ir vērsti uz noteiktu sabiedrības slāņu dažādu sociālo ideju uztveri.

Mērķi:
Izpratnes veicināšana (pārtikas produktu enerģētiskās īpašības)
Motivēšana veikt kādu darbību (potēšanas kampaņas)
Tieksme izmainīt sabiedrībā valdošos uzvedības ieradumus (drošības jostu izmantošanas kampaņas)
Priekšstatu maiņa (izskaidrošana darba devējiem, ka invalīdu darbs var būt efektīvs).
Noteikt sociālo pārmaiņu mērķi
Veikt noteikta sabiedrības slāņa priekšstatu, vērtību skalas, uzvedības ieradumu un attiecību analīzi
Izvērtēt iespējamos variantus, kāds ir visefektīvākais saziņas veids ar izraudzīto sabiedrības slāni, kā vislabāk iesaistīt to plānotajās aktivitātēs
Izstrādāt mārketinga plānu
Izveidot mārketinga organizāciju – komandu, kas realizē mārketinga plānu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1156804
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register