Darba mērķis
Uzzināt faktus un teoriju par solāriju
Noskaidrot solāriju kosmētikas
nozīmi (Australian Gold)
Solāriju inovācijas (ERGOLINE, MATRIX)
Kā solārijs ietekmē cilvēku (+/-)
Aptaujas rezultāti (VEIKTA APTAUJA AR 45 RESPONDENTIEM)
Solārija izmantošanas vēsture.
Gaisma kā profilakses un terapijas līdzeklis ir bijusi zināma un ir populāra jau daudzu gadsimtu garumā.
Senie grieķi un ēģiptieši pielūdza saules dievus, un jau senie ārsti zināja par saules dziedējošo spēku.
18.gadsimta beigās Eiropā tika rekomendēta gaisa un saules terapija ļaundabīgu audzēju, tuberkulozes, rahīta un depresijas gadījumos.
Tika izveidota “ mākslīgā saule” – ārstnieciskās ultravioletās gaismas avots.
Latvijā solārijs ir pieejams jau 13 līdz 14 gadus.
Pētījumi liecina, ka sievietes solārijos sauļojas divas reizes vairāk kā vīrieši.
Vadošās solāriju firmas
Soltron - Vācija
UWE - Vācija
Ergoline - Vācija
QMed - Itālija
Heliotex - Francija
Mega Sun - Vācija
Ergoline.
Uzņēmumu 1927. gadā dibināja Jozefs Kratzs. Tas bija neliels ģimenes uzņēmums, kas nodarbojās ar skapīšu izgatavošanu un ratu biznesu. 30 gadus ilgās vēstures laikā tas no saunu ražošanas uzņēmuma ir kļuvis par vienu no pasaules vadošajiem uzņēmumiem solāriju nozarē. „JK” Uzņēmumu grupas īpašnieks ir Valters Kratzs.
„JK” uzņēmumu grupa šobrīd savu darbību ir koncentrējusi uz privātai un profesionālai lietošanai paredzētu solāriju attīstību, ražošanu un tirdzniecību.
Grupa ir globālā tirgus līderis profesionālo solāriju ražošanas jomā. Par profesionāliem tiek uzskatīti tie solāriji, kurus pakalpojumu sniedzēji, uzņēmumi izmanto komerciāliem nolūkiem. Uzņēmumu grupa ar „Ergoline" tirdzniecības zīmi aizņem 55% Vācijas tirgus.…