Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:289826
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas attīstība un statuss
Pēc II Pasaules kara ASV kompānijas iegāja starptautiskajā tirgū un stipri palielināja savus ieņēmumus no produkcijas pārdošanas. 1990.g. izdevumi reklāmai bija 130 miljards ASV dolāru, vai nu 47% no pasaules reklāmas izdevumiem.
Pēdējo 15 gadu laikā izdevumi ārzemju reklāmai palielinājās vēl straujāk nekā
ASV, pateicoties ekonomikas pilnveidošanai un vēlmei paplašināties. Attīstoties valsts ekonomikai un palielinoties personiskam ienākumam, izdevumi reklāmai arī kļūst lielāki. Parasti izdevumi reklāmai ir lielāki, jo lielāki ir iedzīvotāju ienākumi.
Tagad reklāmu izmanto arī idejas un politikas reklamēšanai.
Bijušās komunistiskās valstīs un Ķīnā kādreiz nosodīja reklāmu kā kapitālisma ļaunumu. Bet attīstoties ekonomikai sāka atzīt reklāmas priekšrocības. Neskatoties uz to ka PSRS patērētāji kādu laiku neuzticējās reklāmai vai ignorēja to, daži rietumu reklāmētaji iekaroja iedzīvotāju uzmanību ar izklaidējošām reklāmas sludinājumiem.
Kā komunikāciju forma starptautiskā reklāma veicina pasaules apvienošanu. Viena no priekšrocībām ir tāda, ka starptautiskās reklāmas sapratne palielinās pārstāvot ārzemju produkciju, vērtības un idejas jaunajā tirgū. Attīstoties tehnoloģijām un ideoloģijai, starptautiskā reklāma attīstās arī.
Pasaules mārketinga struktūra
Parasti izdala 3 struktūras:
1) International (starptautiskā);
2) Multinational (multinacionālā, starptautiskā);
3) Global (pasaules).
1) Daudzas reklāmkompānijas ieplūst starptautiskajā tirgū vienkārši eksportējot produktus, kurus viņi jau ražo. Tādas kompānijas pēc kāda laika var sadarboties ar ražotnēm vai investējot līdzekļus ārējā tirdzniecībā, noliktavās, rūpnīcās vai aprīkojumā.
2) Palielinoties un attīstoties kompānijas var kļūt par multinacionālo korporāciju investējot vairākās valstīs un darboties, pamatojoties uz vispasaules pieejamību. Kā piemēru var minēt tādas kompānijas ka Exxon, IBM, kuri peln apmēram 50% no pārdošanas ārzemēs; Kodak un Xerox – 25%.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register