Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298534
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

TELEFONSARUNAS
Telefona sarunām lietišķo cilvēku pasaulē ir ļoti liela nozīme. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no ērtākajiem, ātrākajiem un izdevīgākajiem sakaru līdzekļiem.
Saruna pa telefonu ir grūtākā komunikācijas forma.
Māksla sarunāties pa telefonu spēj būtiski ietekmēt lietišķās saskarsmes kvalitāti.

PROFESIONĀLA SAVEICINĀŠANĀS
Sarunas sākums ir visa dialoga efektivitātes pamatā. Ļoti svarīgi ir sarunu iesākt tā, lai klients justos patīkami. Sarunai būtu jāsākas ar pieklājīgu saveicināšanās frāzi.
Kā pēdējais ir jāmin savs vārds.
Balsij jāskan pārliecinoši un vārdi jāizrunā klientam saprotami. Sāciet sarunu sirsnīgi un izteiksmīgi, nenoberiet sakāmo ātri un monotoni.

Zvanītāja uzruna
Zvanītājs sasveicinās ar “Labdien”, nosauc savu vārdu, uzvārdu, firmu un zvanīšanas iemeslu. Ja kādā lietā nepieciešams zvanīt vairākas reizes, zvanītājam, neraugoties ne uz kādiem apstākļiem, katru reizi no jauna jāstādās priekšā.
Ja zvanītājs savu vārdu nenosauc, pretējai pusei ir tiesības jautāt, kas zvana. Drīkst arī precizēt, kādā jautājumā. Uz šiem jautājumiem ir jāsniedz korekta atbilde.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1228617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register