Bakalaura darbā veikto pētījumu uzdevums:
Noskaidrot telekomunikāciju pakalpojumu vajadzību un nepieciešamību Latvijā šobrīd un nākotnē,
Kādi sakaru tīkla plānošanas aspekti jāņem vērā, lai palielinātu telekomunikāciju pakalpojumu lietotāju skaitu,
Veikt telekomunikāciju tirgus analīzi un noskaidrot konkurenci veicinošos faktorus,
Ar kādiem līdzekļiem un mārketinga pasākumiem sakaru operatori īsteno savu pakalpojumu ieviešanu tirgū,
Telekomunikāciju attīstības tendences Latvijā un pasaulē.
Mobilo pakalpojumu lietotāju skaita dinamika Latvijā no 1992. līdz 2006. gadam
Mobilo telekomunikāciju tirgus sadalījums procentos Latvijā uz 2006. gada maiju
Interneta tirgus attīstība ir atkarīga no sekojošiem parametriem:
Interneta lietošanas tehnikas pieejamība (cena),
Konkurence -> Interneta pakalpojumu cenas,
Iedzīvotāju dzīves līmenis (darba alga),
Banku politika attālināto norēķinu jomā,
Iedzīvotāju izglītības līmenis.…