Tiešā Tirdzniecība LAtvijā
Populārāka kā Lietuvā un Igaunijā
26 000 cilvēku Latvijā nodarbojas ar tiešo tirdzniecību (2011.gadā)
Pārdošanas apjomi 2012. gadā auguši par 11%
Sekojot pasaules tendencei arī Latvijā vairums tiešo pārdevēju (90%) ir sievietes
Kļūst aizvien populārāka (nav nepieciešami ieguldījumi, pieredze, sponsorēti treniņi un apmācības)
Tiešajā pārdošanā ieguvējs ir gan pārdevējs, gan patērētājs
Ieguvumi patērētājiem:
• iespēja aplūkot un pārbaudīt produktus;
• īpaši sagatavotu produktu demonstrēšana un konsultācijas draudzīgā atmosfērā;
• preču piegāde mājās;
• tiesības atgriezt iegādātās preces noteiktā laika periodā (papildus aizsardzība);
• tiešs kontakts ar pārdevēju;
• garantija un serviss pēc pirkuma veikšanas;
• elastīgs pirkuma darījuma laiks.
…