Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870055
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Extract

Savdabība, specifiskums
Jauna veida augus atklāj vidēji ik pēc 10 dienām. Gandrīz 1/3 sastopamo augu sugu ir endēmiskas (aug tikai šajā valstī) Tajā dzīvo arī 5 unikālas zīdītāju sugas, 13 rāpuļu sugas un 52 saldūdens zivju sugas, kas nav sastopamas nekur citur uz Zemes.
Valsts atrodas divos kontinentos (Eiropā un Āzijā ) 97 % no tās zemes ir Āzijas pusē. Eirāzijas tunelis Stambulā savieno abus kontinentus ar 5 minūšu braucienu.
Teritorijas un iedzīvotāju skaita ziņā tā ir starp lielākajām reģiona valstīm, un tās sauszemes platība ir lielāka nekā jebkurai Eiropas valstij.
Viena no pirmajām pasaules valstīm ar dzimumu līdztiesību piešķirot balsstiesības sievietēm, pat pirms ASV un lielākās daļas Eiropas valstu.
Galvenokārt kalnaina valsts, zemiene ir ierobežota ar piekrastes malām. Lauksaimniecības ekonomika ir pasaules 10 labāko skaita vidū, pusi no valsts veido lauksaimniecības zeme un gandrīz ceturtā daļa no valsts iedzīvotājiem nodarbojas ar lauksaimniecību. Kā arī ir lielākais vīģu, lazdu riekstu, ķiršu un aprikožu ražotājs un eksportētājs pasaulē.
Nozīmīgs tūrisma galamērķis.

Galvenie infrastruktūras objekti
Attīstīta gaisa infrastruktūra, vairāk nekā 100 lidostas (20 starptautiskas) un pastāvīgi palielinās satiksmes plūsma.
Ļoti attīstīta piekrastes un jūras infrastruktūra, 70% valsts robežu ir krasta līnija. Valsts ekonomika ir ļoti atkarīga no tirdzniecības jūras un zvejas flotēm.
Sakaru infrastruktūra un valsts ceļu sistēma ir ļoti laba, bet dzelzceļa sistēma ir vismazāk attīstītais valsts aspekts. Visā valstī ir daudz sliežu ceļu, bet tikai viena piektā daļa no tām ir elektrificēta. Visas sliedes ir valsts īpašumā un tiek ekspluatētas, kas, savukārt, apgrūtina uzlabošanu un tās paplašināšanu.(politiķi nav ieinteresēti atjaunot dzelzceļu)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1384492
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register