Temata aktualitāte
Šī brīža ekonomiskās lejupslīdes laikā ir svarīgi ieviest jaunus uzņēmuma ekonomisko darbību veicinošos pasākumus, veikt tūrisma aģentūras izaugsmi un attīstību.
Pētījuma hipotēze
Pārdomāta un plānota uzņēmuma vadīšana veicina uzņēmuma izaugsmi un attīstību.
Pētījuma uzdevumi
Definēt tūrisma aģentūras jēdzienu un būtību;
Izpētīt tūrisma aģentūru darbību;
Iegūt informāciju par tūrisma aģentūru „Selena L”;
Veikt SIA „Selena L” darbības raksturojumu;
Izstrādāt priekšlikumus darbības uzlabošanai.
Tūrisma aģentūra „Selena L” darbojas kopš 1998. gada un ir uzkrāta zināma pieredze, piedāvājot dažādus tūrisma pakalpojumus.
Tiek piedāvāti ekskursiju maršruti pa Latgali, Latviju, Kaimiņvalstīm, kā arī pa Eiropas Savienības valstīm.
Mērķa tirgus galvenokārt ir ģimenes, skolēni, darba kolektīvi un vecāka gada gājuma cilvēki.…