Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:117348
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

AS "Dzintars" mērķis
Izstrādāt un ražot parfimērijas un kosmētikas līdzekļus ar īpašībām, kas apmierina patērētāju vēlmes un vajadzības; 

Pastāvīgi atjaunot sortimentu un ražot inovatīvu produkciju, kas atbilst jaunākajiem sasniegumiem kosmetoloģijas un parfimērijas jomā;

Saglabāt tradicionālos un apgūt jaunus parfimērijas un kosmētikas līdzekļus pārdošanas tirgus;

Nodrošināt visus apstākļus pastāvīgai kvalitātes uzlabošanai.

Mērķtirgus nodrošinājums
Pircējs
Kosmētikas tirgū ir raksturīgs tas, ka klienti, atrodot sev piemērotu produktu, pieturās pie tā vairākus gadus, tādēļ katram produktam ir jābūt kvalitatīvam, viegli lietojam, uzticīgam.

Pirkuma lielums
Kosmētikas produktus pircējs pārsvarā nepērk vairumā, tādēļ uzņēmumam ir jācenšas nodrošināt bagātīgu preču klāstu, lai patērētājs iegādātos, piemēram, nevis tikai vienu krēmu, bet krēmu dienai un naktij.

Preces funkcija
Produkcijas klāsts ir ļoti plašs un bagātīgs, katram krēmam, balzāmam, utt. piemīt konkrētas īpašības, piemēram, viens krēms ir domāts tikai kājām, cits rokām, cits sejai utt. Jo vairāk dažādu produktu ar dažādām funkcijām, jo vieglāk ir apmierināt katra konkrētā pircēja individuālo vajadzību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register