Apmācības saistītas ar klientu attiecību vadīšanu?
Tiek organizētas apmācības, kuras ilgst vienu nedēļu.
Nodrošina dažādas iekšējās apmācības un kursus, kā arī pilnībā vai daļēji sedz ārējo apmācību izdevumus.
Pārkvalificēšanās process ietver regulāras un visaptverošas teorētiskās un praktiskās apmācības – sākot no vienas dienas kursiem un beidzot ar mācībām vairāku mēnešu un pat gadu garumā.
Pieprasītākās apmācības darbinieku vidū ir projektu vadības, svešvalodu un vadītāju izaugsmes un pilnveides kursi, finanšu plānošanas, stresa vadības un konfliktu risināšanas.
BITE 2019.gadā investējusi 100 000 eiro darbinieku profesionālās izaugsmes veicināšanā
Klientu pēcpārdošanas apkalpošana
Ja klients iegādājās datoru, planšeti vai telefonu , tad tiek dota garantija kuras ilgums ir 2 gadi.
Telefonu, planšeti vai datoru remontam vari nodot atbilstošā servisa centrā vai jebkurā Bites salonā. Remonts var ilgt no divām nedēļām līdz pat mēnesim.
Veco ierīci ir iepēja nodot Bites salonā, līdz ar to, ir iespējams saņemt iespaidīgu atlaidi jaunas ierīces iegādei, nododot veco.
Ja klients ir pieslēdzis tarifu plānu, bet vēlāk secina, ka tas nav tas ko viņš vēlas, ir iespēja doties uz tuvāko Bites salonu vai zvanīt uz bezmaksas tālruni 1601, un vienoties par tarifa plāna pārslēgšanu.
Lojālo klientu piedāvāji
…