Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897456
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējas vides faktori ir šādi:
institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus );
finanšu struktūrvienības ;
pētniecības struktūrvienības ;
ražošanas struktūrvienības ;
grāmatvedība.

augstākā līmeņa menedžeri – tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību. Tipiski augstāka līmeņa menedžeru amati ir šādi: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekš sēdētais, prezidents, viceprezidenti.
Finanšu nodaļa ir atbildīga par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Mārketinga speciālisti bieži vien finansistos saskata tikai kārtējo izmaksu un izdevumu kontrolierus, kam nerūp tirgus perspektīvā attīstība.
Pētniecības nodaļā ( PN ) parasti strādā zinātnieki un speciālisti, kuri ir lepni par sava darba nozīmīgumu, turpretī mārketinga dienestā galvenokārt strādā cilvēki, kuri orientēti uz biznesu.
Piegādes nodaļa parasti ir atbildīga par uzņēmumu apgādi ar izejvielām, materiāliem, iekārtu utt., kas iegādāti par iespējami zemākām cenām vajadzīgajā daudzumā un kvalitātē. Sagādes darbinieki saskata mārketinga nodaļā cilvēkus, kas grib ražot ar plūsmas līniju mazas preču partijas un to lielu skaitu nosaukumu tā vietā, lai ražotu lielu skaitu izstrādājumu ar mazu skaitu nosaukumu.

Ražošanas nodaļas (RN) darbība ir saistīta ar iekārtas uzstādīšanu un remontu, konfliktiem ar strādniekiem utt. Ja uzņēmuma dominē ražotāju pieeja, tad tā priekšroku dod drošas produkcijas izlaidei ar samērā zemām izmaksām, parasti ražojot vienkāršu produktu šaurā sortimentā un lielā apjomā. Ja dominē mārketinga pieeja, tad vērojamas augstas vai lieluma ziņā pietiekami elastīgas ražošanas izmaksas, samērīgas ar produkcijas kvalitāti, bet ražošana tiek virzīta uz patērētāju vajadzībām.
Grāmatvedība . Grāmatvedības darbinieki ir ieinteresēti, lai uzņēmuma darbību izmaksas būtu iespējami zemākas. Pēc šīs pieejas grāmatveži bieži vien noraida mārketinga nestandarta programmas.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register