2. Uzņēmuma klienti kā mārketinga mikrovides faktors
Uzņēmuma patēriņa tirgus ir ar plašu amplitūdu, kā piemēram, tautība, vecums, dzimums, apdzīvotā teritorija, izglītība, ienākumu līmenis, Tādējādi, varam secināt, ka uzņēmuma produktu atpazīst gan vīrieši, gan sievietes, gan latviski runājošie, gan krieviski runājošie, gan studenti, gan pensijas vecuma cilvēki.
Varam detalizēti izpētīt katra izdevuma mērķauditoriju, sākot no sieviešu žurnāliem „lilit”, „Cosmopolitan”, beidzot ar „FHM” un „Copes Lietas”. Interesants fakts ir tas, ka sieviešu žurnālu vienu piekto daļu auditorijas sastāda vīrieši. Un otrādāk – vīriešu žurnāla „FHM” auditorijā gandrīz puse (44%) ir sievietes vecumā no 18 – 24 gadiem.
Pie uzņēmuma klientu saraksta varam minēt arī tādus lielus un atpazīstamus zīmolus kā Loreal, MaxFactor, kā arī daudzi citi kosmētikas, smaržu, modes un skaistumkopšanas zīmoli. Jo tieši viņi ir tie, kas pērk reklāmu vietas „Lilita izdevniecība” izdotajos žurnālos.
Tāpat uzņēmums arī ir iekarojis starptautisko tirgu, ar izdevumiem lietuviešu un igauņu valodā.
…