Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:803860
 
Evaluation:
Published: 01.06.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Extract

SECINĀJUMI
1. SIA „MADARA Cosmetics” uzsāka savu darbību 2004.gadā. Zīmola un produktu izstrāde ilga divus gadus un 2006.gadā uzņēmums tika dibināts. 
2. SIA „MADARA cosmetics” ir jauns uzņēmums, kas jau no tā dibināšanas brīža strādā ļoti veiksmīgi – tas ir izveidojis sev lielu iekšējo spēku, un izmanto visas iespējas, ko tam sniedz ārējā vide.
3. Uzņēmuma stiprākā puse ir kvalitatīva, dabiska produkcija, kā arī tas, ka produkcija ir piemērota jebkura vecuma sievietēm, vīriešiem un bērniem.
4. „MADARA Cosmetics” ir vienīgais ekokosmētikas ražotājs Latvijā, taču tam lielu konkurenci sastāda Krievijā ražotā, daudz lētākā biokosmētika.
5. MADARA Cosmetic produkcijas lielākais pieprasījums ir Dānijā, kur uzņēmuma produkciju var iegādāties 330 tirdzniecības vietās.Vismazākais MADARA Cosmetic produkcijas pieprasījums ir Andorā,Itālijā un Spānijā, kur uzņēmuma produkciju var iegādāties tikai vienā tirdzniecības vietā. Un interesanti ir tas, ka mūsu kaimiņvalstīs Igaunijā un Baltkrievijā vispār nav iespējams iegādāties MADARA biokosmētiku.
6. Uzņēmuma piedāvāto lūpu kopšanas līdzekļu sortiments ir neliels. Uzņēmums piedāvā tikai četru veidu lūpu kopšanas līdzekļus, no kuriem tikai viens ir aizsargājošs lūpu balzams.
7. MADARA Cosmetics produktu iepakojums ir videi draudzīgs un otrreiz pārstrādājams, kā arī produktu ražošanā tiek izmantoti ekoloģiski tīrīšanas līdzekļi.
8. Par „MADARA Cosmetics” galveno vājumu uzskatāma produkcijas augstās cenas. Uzņēmuma piedāvātā lūpu balzama cena ir vismaz divas reizes augstāka nekā veikalā "Drogas" piedāvātie lūpu balzamu cenas.
9. Visi darbā izpētīto ekoloģiskās kosmētikas zīmolu veidotāji ir izvēlējušies zaļo, dzelteno un zilo krāsu, jo šīs krāsas tāpat kā vārdi "BIO" un "eko", kas parādās uzņēmumu nosaukumos, simbolizē, dzīvību un dabiskumu.
10. Kā vienu no uzņēmuma veiksmes atslēgām var minēt veiksmīgi organizētu un īstenotu dizaina stratēģiju. MADARA produkcija, tieši pateicoties dizainam, pārspēj ārvalstu konkurentu ražojumus, pat tad, ja produkcijas kvalitāte ir līdzīga. 

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register